نظام بد،مثل نظام آموزشی ایران

خرید بک لینک

یکی از افتضاحات نظام آموزشی ایران اینه که به دانش آموزان القا میشه برای اینکه بخوان به یه دانشگاه خوب برن باید تو یکی از موسسه های آموزشی کنکور ثبت نام کنن.واقعا هم اینجوریه.اگه یه دانش آموز بخواد بدون اینکه توی یکی از این موسسه ها ثبت نام کنه و از روی کتابای مدرسه برای کنکور بخونه و توی کنکور شرکت کنه آخرهم نمیشه.

این هم یکی از افتضاحات نظام آموزشی ایرانه...

نظام بد،مثل نظام آموزشی ایران...

ما را در سایت نظام بد،مثل نظام آموزشی ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 15:07

یکی دیگه از بدبختی های دیگه ای دانش آموزا دارن اینه که میگن همه تو کنکور قبولن.واین سوال پیش میاد که اگه همه قبولن چرا کنکور برگزارمیشه؟؟؟؟؟شاید یه دانش آموز خیلی خیلی دانش آموز موفقی باشه ولی تو اون تایم کنکور مریض بشه نتونه بیاد کنکور بده .بعنی کل تلاش یکسالش به باد رفته.............به همین ساد نظام بد،مثل نظام آموزشی ایران...ادامه مطلب

ما را در سایت نظام بد،مثل نظام آموزشی ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 4:43

یکی دیگه از مدیریت های شاهکارانه نظام آموزشی ما اینه که به عنوان مثال سال چهارم دبیرستان که دانش آموزان مثلا رشته ریاضی باید خودشونو آماده کنکور کنن و باید فشار کمی بهشون بیاد تا بتونن آماده تر باشند.اتفاقا تو اون سال پایانی بیشترین دروس ارائه میشود وجالب این است که بیشترین سوال های کنکور از همان س نظام بد،مثل نظام آموزشی ایران...ادامه مطلب

ما را در سایت نظام بد،مثل نظام آموزشی ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 4:43

علاوه بر اینکه دانش آموز باید تو برزخ این باشه که چرا دوباره داره همون درسا رو میخونه.باید برزخ دیگه ای رو هم تحمل کنه و خوابای وحشتناک ببینه.برزخی به نام کنکور.از طرف دیگه حرف و نصیحتای بزرگترها برای خوندن کنکور و اینکه میگن اگه نخونی جایی قبول نمیشی و باید بری سربازی(البته برای پسرا،دخترا که آزادن!!!!) بر هرچه وحشتناکترین کابوس کنکور می افزایه. نظام بد،مثل نظام آموزشی ایران...ادامه مطلب

ما را در سایت نظام بد،مثل نظام آموزشی ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: جمعه 21 آبان 1395 ساعت: 9:59

مقطع دبیرستان ،مقطعیه که دانش آموزان دوباره به فراگیری دروسی که تا حالا خوندن میپردازن.وبدون اینکه سوالی بکنن که چرا دوباره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟و همچنان می خونن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یه نکته بسیار جالب اینه که چرا منابع کنکور یا همون منابع عذاب الیم میگن کتابای دبیرستانه ولی......؟؟؟؟؟؟واین باعث میشه که احساسی به دانش آموزان القا بشه که بیهوده دارن کتابارو می خونن.وقتی سوالی نمیاد چرا بخونن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ نظام بد،مثل نظام آموزشی ایران...ادامه مطلب

ما را در سایت نظام بد،مثل نظام آموزشی ایران دنبال می‌کنید

برچسب: چرا دبیرستان البرز, نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 11:44

صفحه بندی