نظام بد،مثل نظام آموزشی ایران

متن مرتبط با «phb d» در سایت نظام بد،مثل نظام آموزشی ایران نوشته شده است

حالا...

  • نیلوبلاگ

    حالا که تابستون تموم شده و دانش آموز قصه ما از خونه میاد بیرون و میبینه که ماه مهر از راه رسیده. بدبختیه نظام آموزشی ما اینه که دانش آموز برای اینکه به جایی برسه بایداز خوشی و سرگرمیش بگذره.(درسته که برای اینکه به هدفت برسی باید بیشتر تلاش کنی ،اما نه اینکه تمام زندگیت بشه درس) بدبختیه نظام آموزشی ما اینه که به دانش آموزان گفته میشه اگه نخونی جاتو یکی دیگه می گیره. بدبختیه نظام آموزشی ما اینه که معلم به دانش آموز نمیگه که میتونی با یه کم برنامه ریزی درست به همه ی اهدافت برسی.نمیگه که همه ی زندگی...

    ادامه مطلب