کابوس مثل کنکور...2

خرید بک لینک

یکی دیگه از بدبختی های دیگه ای دانش آموزا دارن اینه که میگن همه تو کنکور قبولن.واین سوال پیش میاد که اگه همه قبولن چرا کنکور برگزارمیشه؟؟؟؟؟

شاید یه دانش آموز خیلی خیلی دانش آموز موفقی باشه ولی تو اون تایم کنکور مریض بشه نتونه بیاد کنکور بده .

بعنی کل تلاش یکسالش به باد رفته.............به همین سادگی

واینجاست که باید بگی

نظام بد مثل نظام آموزشی ایران

نوشته شده در چهارشنبه بیست و ششم آبان ۱۳۹۵| ساعت 23:19|نویسنده میر74| |

نظام بد،مثل نظام آموزشی ایران...

ما را در سایت نظام بد،مثل نظام آموزشی ایران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 4:43

صفحه بندی